יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

תאונת עבודה מטעם כוח עליון

כש כבר הייתי זמן מה באובדן כושר עבודה חבר שלי הציע לי עבודה בללמד אנשים
איזה שפת תכנות של WINDOWS ,ואני לא כל-כך התמצאתי בספריות האלה אבל
מה שזכרתי שבחוזה היה כתוב אם קורה משהו - אז זה מטעם כוח עליון ,משהו כמו
מחלה ואז יש ביטוח וכאילו אין לי טענות כלפיהם ,אז כבר רמזו לי שכאילו אף אחד
לא אשם בתאונת העבודה שלי - וכאילו זה מכוח עליון בכדי שאני לא אאשים אף אחד
ו ש במקרה איזה בעל חברת TERAYON לא ימות מאיזה מחלה סופנית !אני אז לא
הבנתי את הרמז והמשכתי להאשים והמשכתי לשנוא כי נגרם לי נזק  בלתי הפיך !
אני בגלל המחלה לא הצלחתי להתחתן ולא להביא ילדים - אז הנזק הוא לא רק במחלה
אלא גם בתחומים הנלווים !איך אפשר לסלוח דבר כזה - קשה לתאר כמעט בלתי אפשרי
אחר-כך או חברת ביטוח או הבורא שלחו לי חבר שהמליץ לי בחום לקרוא ספר שנקרא
קורס בנסים על סליחה ,אבל הספר כתוב בצורה יותר מדי מתוחכמת כך שקראתי איזה
כמה פרקים ממנו בלבד ,והספר נראה לי אז כאיזהשהוא היפנוזה כזאת אז לא היה לי
רצון להעמיס על המוח ולהיות בהשפעה מספר הזה - הייתה לי התנגדות חזקה לספר הזה
הספר כתוב בצורה מתוסבכת לגמרי!אבל אם אני אצליח לסלוח דבר כזה אז נראה לי אני
אהיה למעלה מאלוקים - כי זה עדיין נתפס אצלי כבלתי אפשרי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה