יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

רב לייטמן על חולי נפש

ולדק זנקובסקי דיבר עם הרב לייטמן על נושא של חולי נפש ,ושאל את רב לייטמן
מדוע כ 20% מהאוכלוסיה הם חולי נפש ומה תפקידם במערכת הרוחנית? ורב לייטמן
אמר שיש לדבר זה מקום וצריך לראות את כל המערכת בכדי להבין את תפקידם של
חולי נפש ועוד אמר שחולי נפש סוחבים על עצמם חלק גדול מהעבודה ,יש כאלה שיכולים
להשתתף בתיקון נשמות באופן מודע ויש כאלה שעושים את זה באופן לא מודע ,אבל על
הגב של חולי נפש יש הרבה מה לסחוב!וזה לא סתם קיים אלא יש לזה מקום ,ואם תשאלו
אותי אני התחלתי התעוררות רוחנית מכתיבה וסימנים כביכול מהבורא או מסטרא אחרא
עד היום אני לא יודע מאיפה זה מגיע! ודוד שלי סיפר לי על סימנים האלה ואני התחלתי
לראות אותם ,אבל עם הזמן התרכזתי יותר בפנימיות שלי ועל מה שקורה בחוץ ולא על
קטעים של מילים ולא על מציאות שבורה של דוד שלי - אלא התרכזתי עם הזמן על מציאות
כוללת ורחבה ובעלת משמעות והיום כאשר דוד שלי מתקשר אלי ומתחיל לדבר איתי על
סימנים שלו אני אומנם מבין את הלוגיקה שלו ורצונו לחזות את העתיד בכמה רגעים
קדימה - אבל אני פשוט מסתכל עליו כ על בן-אדם מסכן שנקלע לתוך איזו בועה של
סימנים ולא יכול לצאת ממנה וכש אני שומע מה הוא אומר הוא נראה לי משוגע לגמרי!
להקשיב לסימנים של משהו חיצוני ממך כאילו אין לך דעת בכלל - זה כאילו שאתה לא
מחשיב את עצמך בכלום ושומע לכל מיני שטויות שמישהו מדבר אותם 2 מילימטר
מעליך זה יכול להיות איזה שד או רוח או אני לא יודע מה - אבל פשוט חבל שלאנשים
כאלה יש אפשרות להשפיע על אנשים אחרים ,אבל אין מה לעשות זה הבאג של המערכת!
בעצם כפי שאני מבין לדוד שלי יש כזה פחד מהעתיד שהוא כל הזמן רוצה לחזות את העתיד
פחד מסוף העולם ,פחד מסבל וכו... ומה אני אגיד לכם לי לא אכפת מהסוף העולם - אני כל
הזמן הייתי עם הבורא נו אז הגוף שלי ימות ומה קרה - שום דבר ,כמובן אם יהיה סבל זה קשה
אבל אם פשוט נמות כולנו באיזה קטסטרופה אז לא כל-כך נורא - נמות וזהו! אם לנתח עוד את
דוד שלי רואים שיש לו מוח חזק במדע ודיים זהב ויש לו אפילו איזו יכולת של המצאה ,אבל לא
גדולה,אבל ביחד עם כל זה אין לו אמונה - האמונה שלו היא בחייזרים במוח של עולם המיקרו
כל מיני שטויות - וזה נובע ממצב הנשמה שלו שהיא נמצאת בקטנות - יותר מדי מפעיל את המוח
ופחות את הרגש - אז הנשמה חלשה ,הוא גדל על ספרות אטאיסטית ומה יצא לו מזה - נזק גדול
בן אדם מסכן אבל אני אגיד לכם שיש לו רגישות יתר כלפי הזולת ,אבל לזולת למהשהוא לא אכפת
ממנו!ואף אחד לא מבין אותו חוץ ממני והוא עזב את כולם והתייאש מהם  שהם מתישהו יבינו אותו!
יש לו איזו שהיא לולאה של הבנה מסויימת והוא משחק אותה כל הזמן שוב ושוב והוא מסתכל
בטלויזיה הרבה סרטים וכל מיני שטויות והוא רואה כל הזמן סימנים אבל לא מתעייף מזה ,הוא
למד איך לקבל את זה למרות המעמסה על הנפש !אבל בכל זאת הוא שוטה כדור לפני שינה
נגד חרדה וזה קרה לו רק בזמן אחרון !חבל על הבן אדם - זה פשוט ביזבוז של חיים אבל
כמו שאני רואה הסימנים האלה בכל זאת נתנו לו איזו סוג של אמונה של משהו מעבר וזה טוב
והסימנים זה בעצם קומפנסציה על השכל הרב שיש לו - יש פה הרבה גורמים שהמחלה בעצם מצילה
אותו מדברים יותר גרועים ובכל זאת מתקנת אותו באיזושהיא צורה -למרות שחלק מהסימנים שלו
מתגשמים וזה נראה כמו נביא אמת ,אבל למה האדם צריך לדעת את העתיד -גם אם אתה יודע
אי- אפשר לשנות כלום!הקיצור זה מה שיש - אין מה לעשות!  אולי כדאי להתפלל בשבילו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה