יום שני, 17 באוקטובר 2011

היום גוגל התערב בחיים האישיים שלי ואנשים שמאחורי זה

היום דרך פרסומת גוגל התערב בחיים האישיים שלי ואני מאמין שיש אנשים
שעומדים מאחורי הדבר הזה - הם שולחים לי מידע דרך סימנים ,אז אני קיללתי
אותם את כל הקשורים בזה בקללה מהתורה :

הנה הקללה :

שתמותו כולכם מסרטן עד מחר,שיהיה קללה עליכם ועל ילדיכם עד דור רביעי כולל
שתמותו במוות מוזרה כמו שכתוב בסידור שלנו ,שתסבלו משכן רע ושלא יהיה לכם מזל
בשום דבר ושתהיו בגהינום בעולם הבא !ושלא יהיה לכם תקווה לגאולה שתמותו ולא תחיו
ושיהיה כל דרככם מוות ושתוכלו דברים רקובים ושתמותו מהדברים שתאכלו,שלא יהיה לכם
ילדים ,ושתמותו תוך זמן קצר !מוות שאינה ברורה מוות מה -  קבה  !שתאכלו את ילדיכם
ותבשלו אותם בסיר ולא תתנו לאכול את הילדים לבעליכם כי אתם עושים רע לצדיק!

חותם אמת

קדוש ברוך הוא - כי עשיתם רע לצדיק - יהיה לכם רק מוות בדרככם תמותו מהר

חותם אמת

קדוש ברוך הוא

האמת שנמאס לי מכל מה שהיה - אני רוצה ללכת קדימה ולשכוח את כל מה שהיה
ולבנות עתיד יותר בריא צריך לסלוח את הכל וכולם שיחיו ,כי כולם תלויים בכולם
וזה מערכת סגורה ואם לי לא טוב אז גם לאחרים לא יהיה טוב אז צריך פשוט לפתור
בעיה אם היא קיימת! אני רוצה לסלוח ולא מצליח- אז שיחיו רק שיעזבו אותי בשקט!
נמאס לי מהסימנים האלה מהטראוומה בעבודה ,מהפייסבוק,מחוויה של אונס על ידי פרסומת
טלוויזיה וכו.... אני לא אוהב כש הבורא הוא אגרסיבי והאמת שזה יותר עבודה של בני אדם
מאשר הבורא בעצמו - אבל מצד שני ידוע המשפט שאין עוד מלבדו ,אבל עדיין ליחס את כל
הפרסומות והטלויזיה אליו זה קצת יותר מדי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה