יום שבת, 1 באוקטובר 2011

חבר שלי דוד הלך בדרך של אברהם אבינו

חבר שלי דוד בהתחלה למד אצל רב לייטמן ביחד איתי אחר-כך הלכנו שניינו
ללמוד אצל חיים שלמה ,אחרי שנה עזבתי את חיים שלמה אבל דוד נשאר אצלו
ובמקביל דוד עם אשתו התחיל ללמוד אסטרולוגיה היינו מזלות וזה פתח לו שהכל
כתוב מלמעלה כל התכונות שלך האופי הכל מושפע ממערכת המזלות,והם עם אשתו
למדו את זה תוך כמה שנים - השקיעו בזה כ 12000 שקל וחשבו שילכו להרוויח על זה
יתנו יעוץ לאנשים למשל - ולבסוף מה אשתו סיימה את הלימוד ועזבה את המזלות
והתחילה לבואיותר לחיים שלמה ,ואני אמרתי לדוד שהם עברו את הדרגה הזאת של
מזלות - עבדו את הדרגה והדרגה פשוט נפלה מעצמה וכעת הם לא צריכים אותה
ועכשיו פשוט מתחברים יותר לדרגת ישראל שהיא למעלה ממזלות!וחייפ שלמה אור
ש כל השקית שנותנים לך בעת לידה נשארת ובזמן של קבלת הרוחניות נוספים לך
חמישה אחוז בלבד וכל האופי נשאר אותו אופי אבל אתה פשוט מקבל ראש וזהו!
אבל דוד הלך בצורה של מרגלים בו נלך נבדוק את המזלות ואחר-כך ניגש לישראל
ואצלי אין עיניין במזלות כי אני נמצא בשבת של השם יתברך ויתברך לכן אצלי הנהגה
של הבורא ברורה ולא נוצר בי רצון למזלות ,ומקובלת נסתרת אחת אמרה לי שכל
התכונות שאיתם בראו אותך זה לא לחינם ובכל התכונות האלה צריך להשתמש
ודוקא בתודה לתכונות האלה תצא לרוחניות - רק שצריך לדעת להשתמש בהם והיא
נתנה   דוגמה שכש היא הייתה קטנה אז רצתה לחבק את החתולציק ולחנוק אותו
ולהרוג אותו והבינה שזה רע שבתוכה פועל ורצתה לברוח מהרע הזה - זה צעד אחד
וצעד שני היא התפללה לבורא שיציל אותה מהרע ואז יצאה לרוחניות בגיל צעיר מאוד!
היה לה הכרת הרע בצורה של חתולציק שרצתה לחנוק אותו ! ולברוח מן הרע נקרא
לברוח מן הפרעה ולהדבק ךטוב נקרא לתת תפילה לבורא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה