יום רביעי, 1 בפברואר 2012

איך אני הגעתי לחכמת האמת

אני הייתי בן 23 ועבדתי כמרצה במקצועות התיכנות,ואחר-כך עוד כשנה
עבדתי כמתכנת והעבודה הייתה כיגיעה גדולה בשבילי - מאמץ למוח כי
זה בכלל לא היה טבעי בישבילי העבודה הזאת.ואז נישברתי איבדתי ריכוז
ואז גם התחלתי לראות סימנים שאותם קיבלתי "במתנה" מדוד שלי שסיפר
לי הרבה על סימנים .הקיצור קיבלתי את המכה שכבתי במיטה כמו מת איזה
כמה שבועות ואחר-כך כשקצת התאוששתי אז התחלתי לשאול למה זה קרה
לי.ולא מזמן נסעתי עם נהג מונית והוא שאל אותי אם רצית לדעת מדוע קיבלת
את זה הייתה הולך לפסיכולוג והוא היה מכניס אותך להיפנוזה והייתה יודע
בעבור מה קיבלת את זה מגילגולים קודמים ,אמרתי לו אתה צודק על-פי ההגיון
אבל העניין הוא ששאלתי על ההשגחה העליונה ועל הבעל-הבית!אני רואה
סימנים -אז הבעל-הבית קצת גלוי כבר ,ואז השאלה למה הבעל-הבית מתייחס
אלי בצורה כזאת,מדוע מכה ,מה עשיתי למישהו משהו רע ??? הייתי בן-אדם
טוב אז למה קיבלתי את זה??? וכל השאלות האלה גרמו לי לחפש מה קורה
בכלל בעולם הזה ומהשאלות האלה הגעתי לחכמת האמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה