יום ראשון, 19 בפברואר 2012

אי-אפשר להתכחש הרבה זמן ל-מה שאתה!

האדם מגיע לעולם הזה והוא נימצא בלי הכרה בכלל הוא לא זוכר מי הוא
מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך .כך אני הגעתי לעולם והתחלתי את החיפוש
שלי בעולם .עוד בהיותי בבית הספר התיכון אנחנו עם חבר שלי היינו טובים
במתמטיקה וזה היה לנו קל ללמוד ומחשבים לא הבנתי בכלל וכש הגעתי לכיתת
מחשבים המורה המרכזי שהיה שם אמר לי ישר - אל תלך ללמוד מחשבים ואני
לא הקשבתי לו ...סבלתי שנתיים והלכתי למגמה ריאלית  של פיסיקה מתמטיקה
וכימיה ואנגלית ...ואני עדיין במגמה הריאלית והריאליות שלי - זה אלוקות בלבד!
ועוד אז כשהיינו יושבים עם החבר זה התחיל מזה שהיינו שונים מהאחרים - היה
קשה לקבל את זה שחלק מהעולים החדשים עזבו את התרבות הרוסית ועברו להיות
עם ישראלים !זה היה בעיניינו כמו בגידה ...המורה למתמטיקה שהייתה מנהלת
בית הספר - אמרה לנו צריך להשקיע בלימודים - ואני לא הבנתי מה זה להשקיע
בלימודים כי פשוט ידעתי מתמטיקה!והיה לי קל עם המתמטיקה וזו הייתה שפה שידעתי
אותה !וזה כאילו במתמטיקה אלוקים דיבר איתי בטוב!בבית הספר עוד לא סבלתי
הרבה.אחר-כך למדתי הנדסה באוניברסיטה היה קשה אבל איכשהוא התגברתי
בשנה השלישית ללימודים בהנדסה בחופש הגדול ביקרתי את אחי בארצות הברית
ואת החבר שבאותה עת כבר חי בקנדה - הוא היה חצי יהודי חצי רוסי והם עזבו
מארץ ישראל לקנדה שם דיברנו איתו כ 8 ימים רצוף - על השאלות הפילוסופיות
על החיים - שמחתי הרבה שראיתי את החבר שוב .אז בפעם ראשונה התעוררה בי
שאלה מדוע האדם סובל .הגעתי לארץ בכח סיימתי את האוניברסיטה.נסענו עם
חברים לבקר באירופה היינו שם כ שבועיים היה לי שם איזושהיא התחלפות מצב רוח
החברים ביקרו במוזיאונים ולי לא היה בכלל אכפת מזה .בגלל שאני רגיש האנרגטיקה
של התמונות בלובר עשתה לי בלגן ברגשות - ואז קיבלתי את האולקוס .זה פעם ראשונה
שמשהו השתבש במערכת שלי.אחר-כך הגעתי לארץ והכל עבר חוץ מאולקוס.אחר-כך
קצת למדתי מחשבים והזדמנה לי עבודה כמרצה לתכנות - ידעתי תיכנות מתוך האוניברסיטה
ומתוך הקורסים .אחר-כך נתנו לי פחות שעות והרצון לקבל עבד בי כמו מכונה ממש רציתי
לקבל את אותו הכסף שכבר התרגלתי אליו.אז התחלתי לחפש עבודה בתיכנות - התקבלתי
חצי שנה אפילו עבדתי עם עניין - אחר-כך אבדתי עניין לזה וגם הרצון לקבל עמד בתוקפו
ונעמדתי כמו חמור שלא זז הסבל מהעבודה לא נתן לזוז - חשבתי שזה זמני ועברתי למקום
העבודה האחר.ושם כבר נישברתי .אחר-כך שיגעון ,התאוששות,חיפוש רוחני למה כמה ומדוע
אני בכל הסיפור הזה !? מצאתי חכמת הקבלה !אתה יכול להתכחש למה שאתה עשרים שנה
אבל אחרי 20 שנה ניכנסים הדינים לתוך הגוף ודורשים המתקה של חסדים לפעמים צריך גם
לשים לב לשם משפחה שלך .ושם משפחה שלי זה לוי .ולוי זה עובדי השם יתברך ויתברך
ואסור לברוח רחוק ממה שאתה.והבורא החזיר אותי אליו אל עבודת הבורא - היום אני לא עובד
בשביל אף אחד חוץ מהבורא! זה כאילו שאתה נימצא במערכת ואתה לא יודע מי אתה - אתה
חותר נגד הזרם - נגד הבורא - נגד עצמך ואז המערכת מתקנת אותך תראה טיפש שכמותך
אתה שובר את המערכת האלוקית תחזור למוטב -תחזור למה שאתה!ולאט לאט האדם חוזר
להיות עצמו הוא ומבין איפה הוא נימצא מה היא מטרת הבריאה איך עובדים הדברים ומה צריך
לעשות .מחוסר השתוות צורה גמור להשתוות צורה עם האלוקות .מהשיגעון אל השפיות!
חזרה לתכונות שלך - חזרה לרשות הבורא - חזרה הבייתה.חזרה לקדושה יתירה של לוי.
צריך פשוט להיזכר מי אתה !!! או שהמערכת מזכירה בעצמה !המערכת עובדת בצורה של
בקרה - ותיקון שגיאת כניסה ויציאה - זה למדתי עוד בהיותי באוניברסיטה ,דרך אגב הייתי
צריך ללמוד את כל המכניקה הזאת בכדי להבין יותר טוב את האלוקות.הכל יש בו צורך !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה