יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

בעיה עם לימודים או שיש לי נשמה

אנחנו יודעים שיש היום אנשים עם דיסלקציה או אנשים עם בעיות קשב וריכוז ואני שואל
את עצמי האם אנחנו רוצים מהאנשים משהו עקרוני או שאנחנו דורשים מהאנשים דברים
של מה בכך שאין להם ערך בכלל!ואם ניקח דוגמה אישית שלי אני סיימתי תואר בהנדסת
מכונות ואחר-כך הספקתי לעבוד כשנתיים בהיי-טק ועוד לימדתי מחשבים במכללה ואחרי
זה קרסתי וקיבלתי בעיה נפשית ,אחרי כשנה התחלתי להתעסק בחכמת הקבלה במקביל
ניסיתי ללמוד שני קורסים באוניברסיטה הפתוחה ו לא הצלחתי אחר-כך ניסיתי שוב פעם
ללמוד מחשבים במכון טכנולוגי בחולון וניזכרתי בטראבמה מהאוניברסיתה ועזבתי את
הלימודים לגמרי .אחר-כך שמתי לב שגם בלימוד חכמת הקבלה אני פחות מתחבר ללימוד
מורכב כמו לימוד של פתיחה לחוכמת הקבלה או לימוד של תלמוד עשר הספירות ואני
הפסקתי להתקרב לדברים האלה ,כי אני חושב שאם הבורא יחליט שהוא רוצה לגלות לי
את העולם הרוחני אז הוא יגלה לי ולא יהיה לי בעיה להבין הכל במקום !אז ביום נמאס
לי מקריאת ספרים אזוטריים ואני קורא ספרים רגילים בשפה הרוסית בכדי שיהיה לי
יותר קל להתרכז ואני קורה ספרים בקבלה היותר קלים של רב אברהם מורדכי גוטליב.

ואני מנסה להתחבר אל הבורא יותר ברגש עם הלב ולא על ידי שכל !אז אני אומר יש לי
נשמה והיא קולטת את האלהים ואין צורך בספרים המסובכים של בעל הסולם כי הבורא
ברוך השם לאשוכח עלי ונותן לי מזון רוחני מדי יום ביומו ! אמנם אין לי מדריך צמוד
בקבלה שיכול היה לכוון אותי בעבודת השם וזה חבל ,היה לי מורה נוצרי מקובל אבל
הוא אמר לי תתפלל עד שלא יהיה בתוכך שום דבר חוץ מהרצון הזה לרוחניות וכך
תצליח לצאת לרוחניות - וזה נכון מה שהוא אמר ,אבל אין הכוונה איך לעבוד נכון
את השם יתברך וזה חסר! אומנם אני מרגיש את אלהים אבל אני לא מסוגל להחזיר
את האור אין לי מסך אין לי כוח התנגדות האור פשוט עובר בתוכי ולא עושה שום
פעולה עלי - אני פשוט עובר כל מיני הבחנות וזהו אז אולי הבורא מתישהוא יוציא
אותי ממצריים הזה אני מאוד מקווה שתגיע גם השעה שלי! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה