יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

וירוס רוחני

לי לא היה שום סכיזופרניה - הייתי בן-אדם נורמלי לחלוטין והגענו לעיתים קרובות
לבת דודה שלי ובעלה רואה סימנים מכל כיוון ואז היה לו מעניין שמישהוא חוץ ממנו
יראה את הסימנים האלה - ואז הוא סיפר לי על זה באופן שיטתי -עד שאני התחלתי
לראות סימנים גם - אני רואה את זה כוירוס רוחני -כנראה הוא מקשיב לאיזשהוא
שד שמספר לו על דברים שאמורים לקרות עוד יום יומיים והוא חושב שזה משהו גדול!

ואני מנסה לא לראות טלויזיה ובכלל למנוע את עצמי מהסימנים האלה כי לי יש נזק מזה!
מעניין שלא אשתו ולא ילדיו לא קיבלו את הסימנים האלה ,למרות שבנו חלה בזמן אחרון
באיזהשהוא פחד - לא רוצה לפרט! הדוד הזה שלי מאוד חכם - הוא יכול לפרק מכונית
ולחבר אותה מחדש - יש לו ידיים של זהב ! אבל הוא מאמין באלהים לא בכבאלהים
הכל יכול הרוחני - אלא כפרוגרססור כישות מתוך מיקרועולם - כל מיני שטויות
הקיצור - זאת אומרת שנשמתו ירדה דרגה חזק - וזה גם התבטא בי ובילד שלו אחד!
תראו איך שכל הנשמות קשורות יחד ותלויות זו בזו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה