יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

אנחנו רוצים לגמור את התיקון ולברוח מפה

בעצם הרצון שלנו הוא מהר ככל האפשר לגמור את התיקון נשמה שלנו
ולברוח מפה ,יש לנו עוד רצון אחד והוא לעזור לנבראים בתיקון שלהם!
ולכן בעל הסולם ועוד שני חבריו כשהם הגיעו לגמר התיקון בוורשה בפולין
אז הם ניגשו אל הרבי שלהם - רבי מפורסוב ושאלו אותו מה לעשות,
ובעל הסולם אמר לו אני רוצה לעבוד את הבורא ,רבי מפורסוב אמר
לבעל הסולם סע לארץ ישראל ,שם מאבדים את כל המדרגות ,ובעל הסולם
ענה לו שהוא לא מחפש את המדרגות אלא לעבוד את הבורא!וכך היה בעל הסולם
נסע לארץ ישראל ושני חבריו נפטרו עוד שבועיים מאותה שיחה.

בעצם הרצון שלנו הוא למוות - לברוח מפה ,גם ככה בבודיזם מי שמגיע לנירוונה
לא מתגלגל שוב,ככה זה גם ביהדות - גמרת את התיקון שלך - שלום על ישראל
לכן יש לי רצון שתהיה לי אישה בכדי שאני אגמור את התיקון יותר מהר ולברוח
- מה שהכי מעניין שהלכתי לטייל לרחוב סוקולוב בחולון ושם עמדה מכונית ועליה
היה כתוב כך את הזמן שלך על הדרך - היינו תהנה מהדרך !זה הפליא אותי מאוד
כי אני מאוד GOAL ORIENTED .היה כתוב שם TAKE YOUR TIME ON THE ROAD

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה